Zeeklassen dag 2
Zeeklassen – Dag 2
Na een voor sommigen wat moeizame nacht, begonnen we de dag met een heerlijk ontbijt. Aan het ontbijtbuffet lieten we het ons goed smaken, zodat iedereen weer voldoende energie had voor een nieuwe dag vol activiteiten. Daarna trokken we onze warme kledij en regenjassen aan, want het weer zat vandaag niet helemaal mee. Gelukkig lieten we ons daardoor niet tegenhouden!
We maakten een stevige wandeling richting zee. Eens aangekomen op de dijk konden we ons helemaal uitleven. Een deel van de groep mocht rondrijden met de go-carts, terwijl de anderen zich amuseerden op het strand met schopjes en zandkastelen. Ondanks de regen genoten we volop van de frisse zeelucht en het plezier samen.
’s Middags konden we even schuilen onder het afdak van de surfclub, waar we gezellig ons lunchpakket opaten. Daarna stond het spannende spel “Koh Lanta” op het programma. Tijdens verschillende opdrachten leerden we hoe belangrijk samenwerken is. We moesten elkaar helpen, goed communiceren en samen oplossingen zoeken. Als afsluiter kregen we nog een echte uitdaging: zelf vuur maken! Dat zorgde voor heel wat enthousiasme en spannende momenten.
Na al die inspanningen keerden we terug naar De Flipper, waar een warme douche meer dan welkom was. ’s Avonds genoten we van lekkere spaghetti bolognese, die bij iedereen in de smaak viel. Daarna sloten we de dag gezellig af met een leuke filmavond. Moe maar tevreden kijken we alweer uit naar morgen. Tot dan!









































































